tag:blogger.com,1999:blog-7397144657808272075.post8865418719812353339..comments2023-04-30T16:43:20.764+03:00Comments on Επιάμεν πάτον, αλλά είσιεν τρύπαν.: It's like Lenin said. You look for the person who will benefit, and, uh, uh, you know...Antonishttp://www.blogger.com/profile/16639502425810407072noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-7397144657808272075.post-80518317246347326042012-02-17T16:50:52.294+02:002012-02-17T16:50:52.294+02:00@Milaz,
Νομίζω το ίδιον πράμαν λαλούμεν, ότι δηλαδ...@Milaz,<br />Νομίζω το ίδιον πράμαν λαλούμεν, ότι δηλαδή η οικονομία έννεν μια επιστήμη με ατράνταχτες αλήθκειες που τες κατέχει κάποιος μέσα που μιαν συγκεκριμένην γνώσην τζιαι παιδείαν η οποία εν έξω που την κοινωνίαν, τους ανθρώπους, τζιαι τες αδυναμίες του. Στην τελικήν, το παράδειγμαν που φέρνεις στην οικονομικήν ιστορίαν ονομάζεται πίστη, τζιαι θεωρείται έναν που τα βασικά στοιχεία στην αρχικήν εξέλιξην κάθε οικονομικού συστήματος. Τούτον δηλαδή που σε κάμνει να νομίζεις ή να θεωρείς ότι μπορείς να εμπιστευτείς κάποιον. ΠΙΣΤΗΝ. Όι γνώσην, τζιαι σίουρα όι αδιάσειστην όπως διατείνουνται τούτοι ούλλοι. Άρα ας έχουν υπόψην τους τα όρια της γνώσης τζιαι της επιστήμης τους πριν απαξιώσουν οτιδήποτε άλλον. Τζιαι για να μεν παρεξηγούμεστεν, εγώ τα οικονομικά σέβουμαι τα πολλά. Εν κάποιους οικονομολόγους που μάχουνται να με πείσουν ότι τα οικονομικά εν κάτι άλλον που εν σέβουμαι.Antonishttps://www.blogger.com/profile/16639502425810407072noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7397144657808272075.post-26745251757998227952012-02-17T15:16:58.053+02:002012-02-17T15:16:58.053+02:00Αν και δεν διαφωνώ εντελώς, να σημειώσω 1-2 πράματ...Αν και δεν διαφωνώ εντελώς, να σημειώσω 1-2 πράματα:<br />1. Εδάνεισα σου σήμερα 10 ευρώ - ξέρεις εαν τζαι πότε θα τα πιάσεις πίσω; Αν πούμεν ότι εννα κάμουμεν ένα χαρτί που λαλεί εγώ ο Χ διώ του Ψ 10 ευρώ τζαι πρέπει να του επιστρέψω 11 σε 3 χρόνια εν οκ; Ποιά εν η πιθανότητα να πιάσω πίσω τα λεφτά μου; Αν μου πεις καλά ρε φίλε εννα σου δώκω τα λογιστικά βιβλία που ετσάκαρεν ο Φ τζαι πω σου: οκ, αλλά ο Φ πρέπει να μεν ο κουμπάρος σου.... τζαι πάει η κουβέντα... τώρα πιάστο τούτο τζαι μεγένθυνε το... Τα οικονομικά ΔΕΝ είναι επιστήμη - είναι κοινωνική επιστήμη τζαι ως τέτοια εξαρτάται που την ανθρώπινη συμπεριφορά. Αυτό είναι που την κάμνει πολύπλοκη τζαι απαιτεί άτομα που είναι, πέραν που τεχνοκράτες, ικανοί να χειριστούν, να κατανοήσουν τζαι να αντιδράσουν στην ανθρώπινη συμπεριφορά τζαι αντιδράσεις. <br />2. Όπως αναφέρει τζαι το άρθρο εκτός από τα πιο πάνω στηρίζονται σε αριθμούς που τους δίνουν τα ίδια τα κράτη τζαι οι εταιρείες που είναι - υποτίθεται - ελεγμένα. <br />3. Τούτα που λαλώ δεν αναιρούν το ότι παίζουν τζαι άλλα πράματα. Απλά ενεν μόνο τζίνα που παίζουν.milazhttp://www.milaz.netnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7397144657808272075.post-685074646749383182012-02-17T09:52:04.320+02:002012-02-17T09:52:04.320+02:00Μάγισσα γεια σου,
Έσιεις δίκαιον, βεβαίως τζιαι τ...Μάγισσα γεια σου,<br /><br />Έσιεις δίκαιον, βεβαίως τζιαι το σύστημαν επιτρέπει τον εμπλουτισμόν τζιαι την αναπαραγωγήν του μέσω της κοινωνικής ανέλιξης. Απλά που την στιγμήν που ανελιχθείς, ή μάλλον για να ανελιχθείς, καλόν θα ήταν να συμπεριφερεσαι σαν λευκός άντρας της ανώτερης αστικής τάξης. <br /><br />Την κουβένταν για το Κέιμπριτζ τζιαι το Χάρβαρντ είπα την λλίον σχηματικά τζιαι για άλλον λόγον. Μέσα στο πλαίσιον της τωρασινής συγκυρίας του ιδεολογικού πρότζιεκτ του νεοφιλελεθυερισμού, τούτον που μας πιπιλλίζουν εν το εξής: η οικονομία, τζιαι η γνώση της, εν πολλά σημαντικόν τζιαι σύνθετον πράμαν για να το αφήσουμεν σε όποιον δεν είναι νεοφιλευλεύθερος οικονομολόγος. Δηλαδή, λαλούν μας ότι η οικονομία γίνεται αντιληπτή μόνον μέσα που τα νοητικά εργαλεία του νεοφιλελευθερισμού, τζιαι όποιος εν τα έσιει, ή εκφέρει άλλην άποψην, εν άσχετος που εν έσιει ιδέα για τι εν η οικονομία τζιαι πως δουλεύκει.<br /><br />Αφαιρώντας, ή μάλλον στρουθοκαμηλίζοντας για την ιδεολογικήν χρειάν τζιαι ουσίαν της νεοφιλελεύθερης ανάγνωσης της οικονομίας (η οποία βεβαίως ένννεν ούτε η μόνη, αλλά ούτε τζιαι η απόλυτη αλήθκεια για το θέμαν, όπως τζιαι το κάθε τι) προσπαθούν να μας πουν ότι εν αντικειμενικοί τεχνοκράτες που απλά έχουν τα πολύτιμα εργαλεία τζιαι τη γνώση να διαγνώσουν τι εν το πρόβλημα στην οικονομία, τζιαι να προσφέρουν θεραπείες σαν τους γιατρούς. Εξού τζιαι ιατρική ορολογία που χρησιμοποείται συνέχεια. Πρόσεξε τι μας λαλούν συνέχεια: εν έχουμεν άλλην επιλογήν, εμείς έχουμεν την γνώσην για να σάσουμεν τα πράματα. Κλασσικός εκφραστής τούτης της ρητορικής στην Κύπρον εν ο Μιχάλης Περσιάνης της Καθημερινής.<br /><br />Ανάμεσα στες γραμμές βέβαια, εν οι κυβερνήσεις τεχνοκρατών τζιαι η κατάργηση των δημοκρατικών θεσμών. Δηλαδή, οι πολιτικοί εν διεφθρμένοι, ο κόσμος εν εν γένει μαννός τζιαι φκάλλει λαοπλάνους πολιτικούς που καταστρέφουν την οικονομίαν. Άρα πρέπει νάρτουν οι τεχνοκράτες οικονομολόγοι που εν έχουν ιδεολογίαν (ίντα καλά!) να πάρουν τες δύσκολες αποφάσεις (κάτι μου θυμίζει, κάτι μου θυμίζει...) για της οικονομίαν, την οποίαν ο όποιος έννεν νεοφιλελεύθερος οικονομολόγος εν μπορεί να καταλάβει. <br /><br />Κατά τα άλλα, εν ειρωνικά που το είπα, τζιαι βεβαίως έσιει άλλα εργαλεία με τα οποία η οικονομία μπορεί γίνει αντιληπτή εκτός που τζιείνα των νεοφιλελεύθερων.Antonishttps://www.blogger.com/profile/16639502425810407072noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7397144657808272075.post-15552337892149992442012-02-17T08:19:09.226+02:002012-02-17T08:19:09.226+02:00Τζιαι εγιώ έχω την απορίαν για το ποιοι εν τούτοι ...Τζιαι εγιώ έχω την απορίαν για το ποιοι εν τούτοι τζιαι ήνταλως νομιμοποιούνται να πεττάσσουν ή όϊ στα "σκουπίδκια" την οποιαδήποτε χώραν. Η πιο πάνω επεξεγήση φκάλλει νόημαν :) <br /><br />Όμως Αντώνη μου, εν έσιεις δίκαιο σε έναν πράμαν: ούτε τούτοι ήταν προνομιούχοι για να σπουδάσουν στα Χάρβαρντ τζιαι στα Κέϊμπριτζ - δε δαμέ το δείγμαν http://www.standardandpoors.com/about-sp/management-profiles/en/eu<br /><br />Οπόταν έχουμεν ελπίδαν τζιαι εμείς οι υπόλοιποι που εν σπουδάσαμεν οικονομικά τζιαι μάλιστα στα πιο πάνω ιδρύματα. <br /><br />Θυμίζει μου λλίον Transparency International που άμαν νεκατώσεις λλίον ποιοι αξιολογούσαν (ή τζιαι ακόμα αξιολογούν) φκάλλεις λαυράκιν - τζιαι όϊ εν μιλώ για την αλλαγή του συγκεκριμένου θεσμού που εγίνειν για την περίπτωσην της Κύπρου, αλλά γεννικόττερα τζιαι κυρίως προγενέστερα.Αντζιελοσιασμένη Μάγισσαhttps://www.blogger.com/profile/12814559601608816944noreply@blogger.com